dinsdag 4 februari 2014

Trouw aan de pastelkleuren

Hallo lieve volgers. Daar ben ik weer. Ik ben weer een tijdje weg geweest van mijn blog en dacht vandaag laat ik maar weer eens een kijkje gaan nemen op mijn blog. Alleen ik werd er niet meer zo vrolijk van. Niet meer zoals eerst. Dit komt omdat mijn smaak in de loop der tijd toch veranderd is en ik mijn liefde heb gegeven aan de jaren 50. Dus ik heb met pijn in mijn hart alle oude berichten verwijderd, hoe leuk sommige ook waren. Ik ben van plan in het vervolg foto's te plaatsen van jaren 50 spullen die ik bij kringloopwinkels, marktplaats en rommelmarkten etc vind/koop. Ook zullen er foto's langskomen van mijn huisje, dus mijn jaren 50 inrichting. Ik hoop mensen hiermee te kunnen inspireren. Mijn liefde voor de jaren 50 is erg groot en ik wil er voortaan trouw aan blijven, aan deze liefde. Ik zoek altijd met heel veel gedrevenheid en passie naar spullen uit deze tijd. Dit maakt mij zo gelukkig! Natuurlijk vind ik niet álles leuk uit die tijd. Spullen moeten mij aanspreken, mij warm maken van binnen. Mijn huisje is inmiddels allang woonbaar, toch blijf ik altijd zoeken naar schatten uit die tijd. Het mooie eraan is, dat ik omringd word door spullen die een lange tijd terug omringd werden door mensen waar ik nu voor zorg, de ouderen. Hoe bijzonder is dat? Elk object heeft een eigen verhaal. Is ingekocht met geld waar waarschijnlijk lang voor werd gespaard toen. Borden waar de lekkerste maaltijden op lagen. De bank waar misschien veel intimiteit op plaatsvond. Wie zal het zeggen... Om jullie niet langer te laten wachten heb ik hieronder een paar foto's staan die ik in de afgelopen tijd gemaakt heb. Oh die pastelkleurtjes...









1 opmerking:

  1. Oh, alle heel toffe spulletjes! Zelf heb ik ook een paar magazine's van Piccolo, het is gewoonweg fantastisch om die te lezen en je voelt je meteen in de 50s!

    xoxo Emma
    littlemissbamboo.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en kom gauw nog eens terug!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...